praca w 3ds maxie nie rozni sie niczym od pracy w maii , softimage xsi czy lightwave.
niestety ale santi pominął kilka najważniejszych czynników takich jak :
-tracking nakręconego materiału
-import trackingu do programu 3d
-modelowanie i animacja
-rendering gotowej animacji
niestety ale bez trackingu sie nie obejdzie bo bez niego perspektywa bedzie lezec , wszystko bedzie skakac i niebedzie rowno z obrazem,a ręczne ustawianie wszystkiego zajmie ci sporo czasu.
poza tym zalezy tez co chcesz zrobic w 3d, bo wiele da sie zrobic mattepaintingiem (chociaz nie wszystko)
napisz co chcesz dokłądniej uzyskac
a odsyłanie do ksiżek mija sie z celem forum na ktorych sie pisze i zadaje pytania po to aby uzyskac pomoc a nie odpowiedz w stylu :znajdz se sam, czytaj i szukaj ksiązek . to troche za mało . no ale taka jest polska rzeczywistosc , na zagranicznych forac sie z takim czyms jeszcze ni spotkałem , na polskich juz nie raz ...