Forum Kamera!Akcja

Obecny czas: 20 Maj 2024, 11:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Problem z tłem-pilnie potrzebna pomoc
PostWysłany: 24 Mar 2007, 23:22 
Offline
Na jego osiedlu kręcili kiedyś film

Rejestracja: 24 Mar 2007, 23:09
Posty: 6
Miejscowość: Ustrzyki Dolne
Witam.
Ostatnio przygotowywałem pewien materiał, ale nie mając specjalnej maty, użyłem białej ściany jak tła. Planowałem później usunąć tło i wstawić inną animacje.
Zaczął się jednak problem, ponieważ przy próbie usunięcie tła strasznie źle to wyglądało, mam na myśli, dziewczyny traciły kawałki twarzy itp… Nie jestem profesjonalistą, dlatego potrzebuje pilnej pomocy. Materiał mam do oddania do użytku już na dniach, a tu taki ogromny problem. Pracuje na adobe ae. A może jest coś takie jak w adobe photoshop, mam na myśli „różyczkę” która zaznaczała wybrany obraz, tylko do krawędzi nowego, a nie naruszała podobnych kolorów, które nie były z nią połączone. Co mam zrobić aby usunąć tło i zachować wszelkie pozostałe elementy??
PROSZĘ POMÓŻCIE!! :(:(

W załączniku screenshot z obrabianego materiału.


Załączniki:
obraz.rar [38.42 KiB]
Ściągnięto 568 razy
Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 24 Mar 2007, 23:47 
Offline
Absolutny Fan K!A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2005, 18:32
Posty: 1942
Miejscowość: Warszawa
Po pierwsze: Shit In - Shit Out. Nie wiem ile masz tych dni do oddania ale na przyszłość NAJPIERW zapytaj jak się robi coś takiego albo zrób jakieś testy.

systemgod napisał(a):
„różyczkę”

Charles Foster Kane?

Bez ręcznego szparowania pewnie się nie obejdzie. Wysycając obraz całkowicie i manipulując poziomami może uda ci cię wyciągnąć z tego czarno-białą maskę ale twarze musisz wyciąć ręcznie jako ooddzielną warstwę. Tak samo winietowanie też trzeba będzie z grubsza wymaskować maskami wektorowymi.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 25 Mar 2007, 00:01 
Offline